Продавець Nikin розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
653 відгуків
Nikin
+380 (63) 194-99-19Ольга
+380 (96) 234-06-54Ольга
Додати відгук

Про нас

Nikin – мультиформатний інтернет магазин для всіх категорій, віків та смаків!

У нас Ви знайдете багато цікавих та необхідних товарів для дому та сім'ї.

Ми постійно оновлюємо каталог товарів новинками, щоб кожен зміг знайти для себе найнеобхідніше.

Звертаємо Вашу увагу! Якщо сума замовлення більше 1000 грн – вноситься аванс у розмірі 10% від суми замовлення як можлива компенсація за оплату дороги у 2 сторони у разі, якщо товар відправили, а покупець передумав його забирати.

Наш асортимент:
Портативна електроніка та аксесуари, спортивні товари, індивідуальний догляд, одяг для дітей, товари для дому та саду, інструменти, автотовари, ТV-shop, і це ще не все)


Нашими перевагами є широкий асортимент популярних товарів!

У нас представлено багато ексклюзивного товару за доступними цінами!

Ми постійно поповнюємо асортимент затребуваним товаром та проводимо моніторинг цін!

Наші менеджери проконсультують та надають необхідну інформацію у найкоротші терміни!

Постійним клієнтам знижки!

Оформлення заказу:
1.    Оформити замовлення можна через кошик на сайті або зателефонувати на номер інтернет магазину, вказаному на сайті.

2.    При оформленні замовлення Ви погоджуєтесь з умовами роботи інтернет-магазину.

3.    Усі деталі уточнюйте при оформленні замовлення (колір, форма, модель), вказуєте у коментарях до замовлення або оголошує менеджеру при підтвердженні замовлення.

Важливо! Якщо в коментарях або примітках не вказано побажання щодо кольору, тоді буде надіслано те, що є на складі на момент відправки. Якщо на момент відправки важливого кольору не виявиться, товар на замовлення не покладуть або замовлення скасують. При скасуванні замовлення надсилається SMS-повідомлення або лист на пошту (якщо вона вказана).

Оплата заказу:
1.    Покладений платіж (оплата при отриманні). За такого способу оплати одержувач оплачує комісію транспортної компанії за переказ грошових коштів. Звертаємо увагу: якщо сума замовлення більше 1000 грн – вноситься обов'язковий аванс у розмірі 10% від суми замовлення, як можлива компенсація за оплату дороги у 2 сторони у разі, якщо товар відправили, а покупець передумав його забирати.

2.    Передплата на картку Приватбанку. Комісію банку 0,5% оплачує покупець. Підтвердьте факт оплати зателефонувавши менеджеру інтернет-магазину.

Відправка заказу:
1.    Відправка замовлення здійснюється протягом 2 робочих днів після погодження чи оплати.

2.    Замовлення надсилаються транспортною компанією «Нова Пошта».

3.    Після відправки товару  всім одержувачам відправляється SMS-повідомлення на телефон з номером ТТН після 18.00.

Доставка замовлення:
1.    Доставка замовлення здійснюється на відділення транспортної компанії.

2.   Вартість доставки  встановлюється згідно з тарифами транспортної компанії (залежить від ваги та габаритів посилки) та оплачується покупцем.

3.    Доставка, у середньому, займає 1-3 дні.

4.    Посилання на відділенні пошти зберігається не більше 5 робочих днів, після чого відправляється назад! Якщо одержувач не встиг забрати посилку, то повторне відправлення замовлення можливе при 100% передоплаті.

Отримання товару поштою
1.    При отриманні посилки на пошті покупець зобов'язаний оглянути товар і перевірити його на цілісність, будь то товар сплачений на картку або післяплатою.

2.    Товар забирайте лише у тому випадку, якщо він Вам підходить.

Рішення про купівлю товару приймайте обдумано безпосередньо поштою, оскільки обмін чи повернення товару належної якості не розглядається.

3.   Якщо при огляді товару на пошті виявлено пошкодження (товар розбитий, є тріщини, сколи, пошкоджено упаковка) або невідповідність із замовленим (прийшла інша модель, не той колір, не повна комплектація) Ви можете:

відмовитись від товару;
скласти акт-претензію.
Іншими словами, якщо під час перевірки на пошті Ви бачите, що з товаром щось не так, щось не влаштовує у його зовнішньому вигляді, або Ви просто передумали, - не забирайте посилку, залишайте її на пошті.

4.    Якщо товар на пошті не оглядався, але отримано, то всі подальші претензії не приймаються! Тому після того, як підпис поставлено і посилку забрано - претензії розглядатися не будуть.

Поверненню та обміну не підлягає:
Товар належної якості, забраний з пошти, де покупець його оглянув та ухвалив обдумане рішення про покупку.
Товар, який відрізняється елементами дизайну або оформленням від заявлених в описі на сайті, – це не є несправністю або шлюбом, не впливає на його роботу та до повернення не приймається (див. пункт «Отримання товару поштою»). Приклад: на сайті сито із сірими ручками, а прийшло сито із червоними ручками.

Товар розбитий або зіпсований під час перевезення транспортною компанією (поштою складається акт-претензія). Якщо акт не складено, то інтернет-магазин не розглядає питання обміну.
Обміну підлягає:
Товар неналежної якості (мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх фу

Організаційно-правова форма та капітал

Рік заснування:
2017

Інформація про виробництво

Місцезнаходження виробництва:
Одеса

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner