Продавець Nikin розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
427 відгуків
+380 (63) 194-99-19
+380 (63) 194-99-19
+380 (63) 194-99-19
Ольга
+380 (96) 234-06-54
Ольга
+380 (99) 114-18-65
Ольга
+380 (98) 733-76-93
по Logic+

Про нас

Nikin - мультиформатний інтернет магазин для всіх категорій, вікових груп і смаків!

У нас Ви знайдете багато цікавих і необхідних товарів для дому та сім'ї.

Ми постійно оновлюємо каталог товарів новинками, що б кожен зміг знайти для себе найнеобхідніше.

Звертаємо Вашу увагу! Якщо сума замовлення більше 1000 грн - вноситься аванс в розмірі 10% від суми замовлення як можлива компенсація за оплату дороги в 2 сторони в разі, якщо товар відправили, а покупець передумав його забирати.

Наш асортимент:
Портативна електроніка і аксесуари, спортивні товари, індивідуальний догляд, одяг для дітей, товари для дому і саду, інструменти, автотовари, ТV-shop, і це ще не все)


Нашими перевагами є широкий асортимент популярного товари!

У нас представлено багато ексклюзивного товару за доступними цінами!

Ми постійно поповнюємо асортимент затребуваним товаром і проводимо моніторинг цін!

Наші менеджери проконсультують і надають необхідну інформацію в найкоротші терміни!

Постійним клієнтам знижки!

Оформлення замовлення:
1. Оформити замовлення можна через корзину на сайті або зателефонувати на номер інтернет магазину, вказаною на сайті.

2. При оформленні замовлення Ви погоджуєтеся з умовами роботи інтернет-магазину.

3. Всі деталі уточнюйте при оформленні замовлення (колір, форма, модель), вказуєте в коментарях до замовлення або оголошувати менеджеру при підтвердженні замовлення.

Важливо! Якщо в коментарях або примітках не вказані побажання за кольором, тоді буде відправлено то, що є в наявності на складі на момент відправки. Якщо на момент відправки принципово важливого кольори не виявиться, товар в замовлення не покладуть або замовлення скасують. При скасуванні замовлення відправляється sms-повідомлення або лист на пошту (якщо вона вказана).

Оплата заказу:
1. Накладений платіж (оплата при отриманні). При такому способі оплати одержувач оплачує комісію транспортної компанії за переказ грошових коштів. Звертаємо увагу: якщо сума замовлення більше 1000 грн - вноситься обов'язковий аванс в розмірі 10% від суми замовлення, як можлива компенсація за оплату дороги в 2 сторони в разі, якщо товар відправили, а покупець передумав його забирати.

2. Передоплата на карту Приватбанку. Комісію банку 0,5% оплачує покупець. Підтвердіть факт оплати зателефонувавши менеджеру інтернет-магазину.

Відправка заказу:
1. Відправлення замовлення здійснюється протягом 2 робочих днів після узгодження або оплати.

2. Замовлення відправляються транспортною компанією «Нова Пошта».

3. Після відправки товару всім одержувачам відправляється sms-повідомлення на телефон з номером ТТН після 18.00.

Доставка замовлення:
1. Доставка замовлення здійснюється на відділення транспортної компанії.

2. Вартість доставки встановлюється відповідно до тарифів транспортної компанії (залежить від ваги і габаритів посилки) і оплачується покупцем.

3. Доставка, в середньому, займає 1-3 дні.

4. Здійснення на відділенні пошти зберігається не більше 5 робочих днів, після чого повертається назад! Якщо одержувач не встиг забрати посилку, то тоді повторна відправка замовлення можлива при 100% передоплаті.

Отримання товару на пошті
1. При отриманні посилки на пошті покупець зобов'язаний оглянути товар і перевірити його на цілісність, будь то товар оплачений на карту або післяплатою.

2. Товар забирайте тільки в тому випадку, якщо він Вам підходить.

Рішення про покупку товару приймайте обдумано безпосередньо на пошті, оскільки обмін або повернення товару належної якості не розглядається.

3. Якщо при огляді товару на пошті виявлені пошкодження (товар розбитий, є тріщини, відколи, пошкоджена упаковка) або невідповідність із замовленим (прийшла інша модель, не той колір, не повна комплектація) Ви можете:

відмовитися від товару;
скласти акт-претензію.
Іншими словами, якщо при перевірці на пошті Ви бачите, що з товаром щось не так, щось не влаштовує в його зовнішньому вигляді, або Ви просто передумали - не забирайте посилку, залишайте її на пошті.

4. Якщо товар на пошті не оглядався, але отриманий, то всі подальші претензії не приймаються! Тому, після того, як підпис поставлена ​​і посилка забрана - які претензії розглядатися не будуть.

Поверненню та обміну не підлягає:
Товар належної якості, забраний з пошти, де покупець його оглянув і прийняв обдумане рішення про покупку.
Товар, який відрізняється елементами дизайну або оформленням від заявлених в описі на сайті, - це не є несправністю або шлюбом, не впливає на його роботу і до поверненню не приймається (дивитися пункт «Отримання товару на пошті»). Приклад: на сайті сито з сірими ручками, а прийшло сито з червоними ручками.

Товар розбитий або зіпсований при перевезенні транспортною компанією (на пошті складається акт-претензія). Якщо акт не складений, то інтернет-магазин не розглядає питання про обмін.
Обміну підлягає:
Товар неналежної якості (мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх 

функціональних якостей, тобто заводський брак) протягом 14 днів з моменту покупки. В даному випадку все транспортні витрати бере на себе інтернет магазин. Товар із заводським браком повинен бути повернутий нам з оригінальними ярликами і в оригінальній упаковці.

Для оформлення обміну товару необхідно:

1. Зателефонувати на номер телефону інтернет-магазину, зазначеного на сайті (а не в ТТН), щоб дізнатися у менеджера адреса для зворотного відправлення товару.

2. Прикласти записку з докладним описом причини обміну і контактним номером телефону.

3. Надіслати посилку без вказівки післяплати (інакше ми не зможемо забрати посилку).

4. Повідомити нам номер ТТН посилки.

5. Обмін товару здійснюється протягом 3-5 робочих днів з моменту надходження посилки на склад.

Важливо правильно вказати дані одержувача. У разі, якщо дані одержувача вказані невірно, ми не можемо гарантувати доставку посилки на наш склад.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner